728x90 AdSpace

Novosti
15. 1. 2017.

Lepota u sitnicama




Lagano se stišavaju praznična euforija i frka. A protekli dani su bili veseli, nasmejani, raspevani, puni dragih lica, i druženja. Baš kako treba! :D
Moj plan je, kao i svake godine, da svakodnevicu, kojoj se vraćamo, obojim što lepšim i vedijim bojama. I da se radujem svakom danu. Bez izuzetka.
To do liste su upravo to: mali podsetnici da je lepota življenja u sitnicama, koje su svuda pored nas. Samo ih treba prepoznati i ceniti. I da za svaki dan ima makar malo nade. A u godini pred nama postoji toliko toga čime želim da je ukrasim, učinim vedrom i nasmešenom.

Čitati. Što više. Prona'i novog spisatelja kojeg ćemo svrstati među omiljene i otkriti paletu njegovih  dela. Uzgred, volite li mir, tišinu i miris biblioteke?

Zaljubiti se u neki novi grad. Prošle godine sam bila u prilici mnogo da putujem, a to su iskustva koja nemaju cenu. Moja nova ljubav je čarobni Mostar. Grad kojem ću se rado vraćati, i nadam se, dobro ga upoznati!


Pisati pisma dragim ljudima. Nema veze da li su više ili manje udaljeni. Tekovina savremene civlizacije zvana internet dobrano je ubila ona lepa (mogu čak i reći romantična) vremena. Ipak, neopisivo su me obradovala neka pisma koja sam u poslednje vreme dobila. Obradujemo i mi nekoga!

Smejati se nekontrolisano. Za osmeh je potrebno , verovali ili ne, aktivirati samo jedan mišić na licu. Za mrštenje mnogo više. Kako je sreća jednostavna, zar ne?

Uživati u kulinarstvu. Uhvatiti se u koštac sa nekim novim specijalitetima. Kuvanje shvatam kao umetnost. A kuhinju kao poligon za svakodnevne  čarolije i improvizacije. Hedonizam je svakako moje srednje ime.

Posećivati što više koncerata. Slušati što više muzike. Nošena njenom magijom očesto odem na momenat u klubove sredinom proslog veka na neki dobar bluz. Istraživati. Upijati je. Hraniti se njom. Da je muzika droga, ja bih bila neizlečivi ovisnik. Pošto je ona ljubav u jednom od svojih najlepših oblika, večiti sam zaljubljenik.




Pokloniti prijateljima neku sitnicu koja će ih obradovati. Povod? Zar je neophodno da postoji?

Uživati u šetnjama. Pokraj omiljene reke. Držeći nekoga za ruku. A potom pozvati prijatelje na večeru.

Što učestalije izdvojiti makar jedno posle posle podne za uživanje kod kuće. Sistem: stari omiljeni džemper, toplo ćebe, velika šolja kafe, kakaoa, tople čokolade (ili čega već), knjiga ili filmovi.


Radovati se svakom danu. Uživati u šarenolikosti i različitosti. Lepota sveta i jeste u njoj. A i kakve veze ima što smo različiti, ako se gotivimo? :D


Peace and love, ppls! :D
Liw.


  • Facebook komentari
  • Blogger komentari
Item Reviewed: Lepota u sitnicama Rating: 5 Reviewed By: scribbles by liw lily