728x90 AdSpace

Novosti
18. 11. 2015.

O meni

Zovem se Livia. Zvali su me Lidija, Silvija, Olivija, Lavinija, Emilija, Olivera... Nema kako me nisu oslovljavali. A moje ime nije nikakva novotarija. Zapravo, prastaro je. Prva rimska carica i jedna od najmoćnijih i najkontroverznijih žena antičkog doba, zvala se upravo-Livia. Na latinskom livius znaci modro-crno. Dakle, definitvno imam pravu boju kose. Biti crnka, po meni, je pitanje stava.
Rođena sam u najveselijoj, najšarenijoj i najinspirativnijoj deceniji prošlog veka. U godini kada je istoriju rok muzike prodrmao, kažu, najuspešniji debitantski album svih vremena, "Apettite for destruction" benda G'n'R. Izgleda da je i karma poradila na tome da mi oni postanu omiljeni bend. Rock and roll i metal su svakako moje večite ljubavi.


Photo by Emilija Kodermac

Završila sam studije menadžmenta u turizmu i ugostiteljstvu, ali vam mogu reći da mi ulickana all inclusive putovanja, u hotelima sa nekoliko zvezdica, celodnevno izležavanje na plažama, i brčkanje u plićaku, nikada nisu bili primamljivi. Rezervoar kola napunjen do vrha, rančevi i ostale stvari na zadnjim sedištima, šator u gepeku, poneka konzerva piva (ja ne posedujem vozačku dozvolu, pa mi se prašta), virtuozni Chris Rea, kao savršena muzička podloga za putovanja, i savršena avantura može da počne.
Obožavam prirodu. Volim da obilazim skrovita i usuškana mesta. Zaljubljena sam u svoj rodni Novi Sad. U svoj Dunav. U svoju ravnicu.

Obožavam svog dečka. On mi je podrška, inspiracija, i najveći oslonac.
Jedinica sam,ali se ne osećam tako. Jer, imam Ivana i Ivanu. 
Najboljeg druga - „brother from another mother“.
Par fantastičnih drugarica i mnogo više drugova. Dovoljno za nekoliko života!
Za sebe volim da kažem da sam dečak. Roditelji me verovatno zato često zovu "sine", a ćale me kroz šalu ponekad oslovljava i u muškom rodu.

Volim jesen. Volim životinje. Volim knjige. Volim buntovnšitvo ,koje sa sobom nosi rok kultura. Obožavam kvalitetne svirke, uz poneko dobro pivo. Volim gitare, starke, poderani džins, marame, nitne i ljubicastu boju. Volim pirsinge, i tetovaže.
Volim cveće, gajim lekovito i začinsko bilje. Obožavam da kuvam. Nikako nisam od onih žena kojima su alfa i omega postojanja šerpe, lonci, pegle i metle.

Najveća ljubav mi je pisana reč. Odmalena. Moj dečko obožava fotografiju. Najveći deo fotki koje će nositi watermark bloga će biti njegov rad.

Želela bih da na svom blogu, kroz svoja interesovanja ispričam neke lepe priče. Priče o ljudima vrednim pažnje, koji motivišu i inspirišu. Priče o lepim manifestacijama. Mesta koje valja obići. Kuvanje? Da, svakako. Muzika? Najneizostavnije! Jer, rock and roll se nikada ne prerasta!
Nadam se lepom druženju. 

Peace and love, ppls! <3
Do narednog čitanja.
Liw.

Новији пост
Prethodno
Ovo je poslednji post.
  • Facebook komentari
  • Blogger komentari
Item Reviewed: O meni Rating: 5 Reviewed By: scribbles by liw lily