728x90 AdSpace

Novosti
8. 4. 2016.

April

Mamin jorgovan

Prolećna selidba cveća u "toplije krajeve"

Obilje sunca i lepo vreme pravi su momenat da nakon duge zime i na
še cveće "prodiše". Verujem da ste svi polako počeli da iznosite svoje saksijice iz hodnika, predsoblja, soba, podruma i da su dvorišta, balkoni i terase napokon ozelenili. Ja sam se pre neki dan pozabavila time. Iznela sam i orezala muškalte.  Pod prozor dnevne sobe, koji gleda na dvorište, postavili smo deblo starog oraha. Na njega sam poređala veće saksije. U prozor nekoliko manjih. U ćošak stavila mali panj, na kojem se sada nalazi predivna tamno zelena saksija sa cvećem. Ista takva šepuri se i pokraj ulaznih vrata. Još nekoliko saksijica pokraj stepeništa i voila. :D Muškatle su svakako najzahvalnije cveće za održavanje, a njihovo šarenilo oplemeni svaki kutak dvorišta. Pre neki dan sam donela od mame predivnu puzavicu, u mojoj omiljenoj, ljubičastoj boji i rasadila je. A uživanje u pogledu na maminu bajkoliku bašticu... Ihhh... :D 
Miloš je svoje kaktuse postavio na jako sunce,blizu česme. I nadam se da će i ove godine cvetati koliko su i prošle. A ako neko cveće ume potpuno da razoruža lepotom kad je u cvatu, to su svakako kaktusi.
Začinsko i lekovito bilje koje gajim je takođe ok. Nane ima u izobilju. Matičnjak, koji mi je pro
šle godine dala mama, je pobacao seme i niče u velikim količninama. Bosiljak prisutan! :D Čeka se na ogirano, koji će mi poslati mamina kuma.
Jesenas sam, na nekom sajtu, prona
šla tekst o saksijskom gajenju đumbira. Planiram da se podset m o čemu se tu tačno radi, pa možda se i time pozabavim.

Uradi sam iliti sam svoj majstor
Proleće je idealno doba godine za svakakve majstorije po kući i dvori
štu. Tako smo i Miloš i ja odlučili da se pozabavimo prozorčićem koji imamo u sobi, koji je veoma visoko postavljen, a pride odavno nefunkcionalan, budući da imamo zaista lep, veliki prozor, koji nam pruža mnogo svetlosti i prozračnosti. I tako je tužno je stajao prozorčić popunjen izolacijom. Rešenje je bilo jednostavno. Zalepili smo na njega predivnu sliku drveta, koje kroz apstrakciju, zapravo, predstavlja ljudsko lice. Tirkizno- zelenkasta boja pozadine savršeno se uklopila uz "sea foam" zelenu nijansu zidova. I naš prozorčić sa slikom sada svakoga oduševljava.
Kućni ljubimci
Obožavam životinje. Od malih nogu. Pse pogotovo. Celo detinjstvo sam provela okružena njima. Oduvek smo imali Nemačke ovčare. Njih svakako najvi
še volim. Meni lično su bez konkurencije. Postoji nešto toliko posebno, toplo i predivno u njima. Nasuprot tome, mačke nikada nisam previše volela. Sve dok u naš život nije ušetao malim i neveštim koracima, taj blesavi stvor. Vreme i njegove manguparije učinili su da se bezrezervno zaljubimo u njega. I da svaki moj odlazak u posetu roditeljima, protekne u znaku druženja sa njim.
Volim da mu kažem da je belosvetska vucibatina, lelemud, lenj
ština, pravi razmaženković. A on se ipak, kao i svaka srećna mačka umiljava i sa tako veselim izrazom lica češe glavicu o moje noge, nametljivo tražeći maženje i pažnju. I ovako gospodstveno voli da pozira samo mojoj mami. Drug Žuti. :D


Drug Žuti, lično!  :D

I da dodam, ako nemate kućnog ljubimca, a želite, i imate uslova za držanje istih, porazmislite. Proleće je idealno da ulepšate sebi život sa novim prijateljem. :D

Kuke dobrote

Najupečatljivija humanitarna akcija za koju sam čula u poslednje vreme. Kuke, na koje prolaznici mogu  da okače kese i vreće, sa hranom i starom odećom i obućom, postavljene su na prometna mesta po gradovima i selima
širom Srbije. I zaista nije teško pomoći socijalno najugroženijima. Svako od nas sigurno ima neki komad garderobe koji više neće nositi, kao i nešto osnovnih namirnica, koje će nekome sigurno itekako značiti.


Čitanje autobiografija
Moj izbor za ovo proleće... Odlučila sam da naredni period posvetim autobiografijama omiljenih muzičara. Odrastanja i buntovni
štvo od malih nogu. Trnovit put ka slavi. Borba sa sopstvenim demonima i slabostima. Život na ivici, nepresušna inspiracija, nesputan talenat, razuzdan duh, izroodili su neke od najboljih i najkvalitetnijih muzičkih ostvarenja na svetu, ikada.


"Don't worry, be happy!"
Rege tako dobro pa
še uz lepe, sunčane dane. Pogotovo onaj pun pozitivnih i ohrabrujućih poruka, kakve š
alje veliki, lagandarni Marli.
April u Bačkoj

Do sledećeg čitanja.
Peace and love, ppls.
Liw.

  • Facebook komentari
  • Blogger komentari
Item Reviewed: April Rating: 5 Reviewed By: scribbles by liw lily