728x90 AdSpace

Novosti
6. 3. 2019.

Zargli me, jutro!


Zagrli me, jutro!
Raspleti boje dana, kao  stari dunavski alasi 
svoje mreže.
Dok pupe vrbaci na obali.
I čamci tihuju u još hladnoj vodi.
U mirna svitanja, u spokoju ravnice.

Zargli me, jutro!
Dok vrapci galame na granama jasmina u dvorištu.
Dok dolaze dani, kada sunce hrli kroz prozor.
Dok niču mladice na jelama,
dok miriše prva kafa, i vekne toplog hleba iz obližnjih pekara.




Zagrli me jutro!
Raširi krila kao labudovi na reci...
Prospi svoje boje...
Dok se okrećem ka mekom suncu.
I upijam radost dana.
Dok se umivam njime...
Dok udišem tvoje nebo...
Iz mene niču ljubičice,
narcisi, zubmuli, đurđevci...


Zagrli me jutro!
Osmehni se crkvenim zvonima,
koja javljaju dobre vesti.
Odeni dan u boje meke trave,
dečijih razdraganih koraka,
i rosnih visbaka.
I okupaj ih suncem.

Zgarli me jutro!
Sačuvaj zauvek u meni dete.
Da, ako i nekad osvaneš tmurno
na tvoje nebo crtam nasmejana sunca,
ili makar šarene tufnaste kišobrane.

Zagrli me jutro!
Nevino i  blago.
Umij me svojom čistotom.
Odeni u radost vere,mirise nade, toplinu ljubavi,
Pokloni mi svežinu oblaka, radost iskrnenih poljubaca.
Zapleši sa mnom. Osmehni se i pevaj.

Zargli me jutro!


Peace & love, ppls. ♥
Liw.


  • Facebook komentari
  • Blogger komentari
Item Reviewed: Zargli me, jutro! Rating: 5 Reviewed By: scribbles by liw lily