728x90 AdSpace

Novosti
25. 12. 2015.

Raspevani praznici

Svaki dan koji podrazumeva praznike koji dolaze, radosti koje sa sobom nose i tokom kojih ću posetiti moj Novi Sad, ima lepše i veselije boje. Verujte mi na reč.

Protekle dane provela sam u ukra
šavanju stana. Premda nemam dovoljno mesta za jelku sa busenom, veštacka jelka (budući sasvim verodostojna replika prirodne) je sasvim ok izbor.

Pada mi na pamet prilično ironična, ali veoma istinita rečenica koju sam negde pročitala: „Da drveće
šalje Wi-Fi signal, svi bi ga sadili. Ovako samo daje kiseonik, pa nikoga nije briga.“ Još me više uzrujava činjenica da širenje bežičnih signala uništava drveće.
Obožavam grane. Napupele, olistale, ogolele, svakakve.
 U njih sam zaljubljena od malena. Pokupila sam nekoliko tankih, suvih, i poređala ih u ljupki mali bocun. Okitila sam ih ukraščićima u obliku paketića teget boje, sa sve zlatnim mašnicama.
Na red su do
šle šišarke. Ovaj put sam tek nekoliko omanjih (beba šišarki tako reći), ofarbala u teget, a ostale su prosle netaknuto. Dok ih ređam u staklenu činiju naizmenično sa orasima i pokojom srebrnom kuglicom, prisećam se bajke u kojoj sam se obrela prošlog leta. Tara. Nekoliko dana savršene avanture sa Milošem. Kampovanje po obroncima, uspinjanje na vidkovce, noćenja pokraj jezera, uvek na različitim mestima, beskrajne šume, netaknuti drvoredi, i saživljavanje sa majkom prirodom. Baš tamo sam pokupila opale šišarkice koje sad dobijaju novu funkciju-deo prazničnih dekoracija.
I miri
šljave sveće su tu.
Suve smokvice, suve
šljiive i urme. Orasi i lešnici.

Razmi
šljam o putu u Novi Sad. Očekuje  me v
esela porodična atmosfera. Bakina supa, najlepša na svetu, mamina sarma i čokoladni mafini. Ma čekaju me svi moji božanstveni prijatelji. I moj Novi Sad nasmejan i ukrašen prazničnim svetiljkama i ukrasima. 

Dok proveravam inbox na fejsu i mejlu, prisećam se jednog od savr
šenijih poklona koji sam dobila. Moj veliki prijatelj Nenad, koji je inače bio zadužen za tehničku stranu ovog bloga, je osoba koja, čini se, ne ume da omaši sa poklonima. Pre nekoliko godina mi je za praznike poklonio cd koji je sam napravio. A podrazumevao je kompilaciju tradicionalnih božićno-novogodišnjih pesama, u izvedbama najčuvenijih svetskih gitarista, i bendova. Moje oduševljenje se nije moglo opisati rečima. Obavezno moram da pokupim i taj cd ovom prilikom! Moj dečko i ja inače, još uvek volimo da slušamo cd-ove i uživamo, kako se to radilo pre desetak godina, dok primena kompjutera nije uzela toliko maha.




Oh, kad se setim ere pre interneta, srednje
škole, i one radosti pri nabavci nove kasete ili cd-a. Kupovala sam ih na zelenoj tezgici na uglu Bulevara i Jevrejske, kod Futoške pijace. U busevima na putu do kuće, već nestrpljivo skidam zaštitnu foliju, razgledam omot, čitam tekstove pesama, i uživam u slikama. Ili pak kad dobijem narezan cd. Koliko sam samo kolaža kao zamenu za cover tih cd-ova napravila, od isečaka iz novina. Današnjim klincima je sve to smešno, jer šta god požele od muzike, na klik je od njih.

Bacam pogled na dekoracije, koje su ispale vi
š
e nego sjajno. Po povratku, doneću jos nekoliko sitnica koje mi je mama spremila, i sve će biti cakum-pakum.

Svim prijateljima koji slave želim srećan Božić.

Svako dobro.
Mir i ljubav, dragi moji. <3
  • Facebook komentari
  • Blogger komentari
Item Reviewed: Raspevani praznici Rating: 5 Reviewed By: scribbles by liw lily